onsdag 4 maj 2011

Tack Karlavagnen som frâgar ;-)

Jag fick jobbet och har redan börjat. Sverigresan var redan bokad men jag bokade om och barnen och han med en "semester" pâ 3 veckor. Där av min frânvaro:-)

Nu till jobbet. DET ÄR HUGH!!! Jag har sâ mycket engelska, förkortningar och fackliga termer i huvudet efter bara tvâ dagar sâ jag kan inte ens förklara pâ redig svenska. NorthgateArinso, ett världsledande företag vad gäller Human resources, som jag arbetar för har ett kontrakt med AstaZeneca och är nu mer ansvarig för deras "Human resources". Det är väldsomfattande men just nu fasar man in olika länder i systemet eftersom. Allt är ett nytt och jätte stort. Jag ska jobba mot de nordiska länderna. Sverige är sâ pass stort att det fortfarande kommer dröja.
Jätte intressant och spännade faktiskt. Just nu är det fortbildning fram till juli i princip. Sedan ska det dra igâng pà riktigt. Snacka om rivstart efter flera âr som "hemmafru".

1 kommentar: