lördag 21 maj 2011

Helt slut!

Tro aldrig jag varit sâ trött i hela mitt liv. Hur klarar alla andra att arbeta heltid och ha smâ barn? Jag hoppas att tröttheten mest har att göra med all utbildning vi gàtt igenom för det är MASSOR. Plus att hag har haft 2 mirgänattacker under den senaste veckan. Annars ser det illa ut för min del, ha ha.
Nästa vecka ska vi flytta ut till vâra team sâ dâ kommer jag hamna med "The nordics". Med mig blir vi 3!!(som arbetar med HR, finns fler som arbetar med det tekniska) Wow ;-)

Med barnen är det bra. De gillar inte att behöva gâ upp pâ morgonen. Just nu äter de hos farmor sâ det är rätt sâ ok ändâ. Mjukstart inför skolan till hösten. Dessutom behöver de nog gâ upp tidigare i somamr dâ jag kommer att börja jobba klockan 8. Vi fâr se hur vi gör. Kanske jag börjar ta bussen och Sergio kör barnen. Han kan ha motorcykeln hos sina föräldrar dâ de kommer bo pâ sommarrecidenset dâ. Nej nu orkar jag inte emd datorer. Gissar pâ att det kommer bli än värre i framtiden dâ jag kommer sitta framför datorn hela dagen. Oj oj oj....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar