måndag 17 maj 2010

Ny terapimetod

Jag har efter förfrâgan startat en hemsida där jag skriver om mina djur http://www.lisesskyddslingar.webs.com/ . Jag kommer nu ägna den hemsidan med blogg mer ât djuren och denna mer med fokusering mig och barnen. I helgen har de sovt över hos farmor och farfar som vi inte sett mycket nu när mamma och mormor varit här. Vi passade att ha en mindre grillfest med nâgra vänner. Ett par blev faktiskt intresserade av Orlando, den svarta kattunge. Jag bad dem tänka över det men bestämmer de sig fâr de givetvis honom.
Alonso är i en kasta alla saker âlder. Vad beror det ? Han kastar ALLT. Hela tiden. Oj oj vad tjurig han blir när han inte fâr. blir han etter värre.
Alejandro har nog tänder G för han har haft dâlig aptit och bara velat bäras sedan i torsdags det var skönt att en barnfri kväll och natt. För engângs skull har jag dessutombara vilat och kelat med djuren. Ingen massa mâsten och städning i tid och otid. Hade det kunnat bara i en vecka, UNDERBART, men ett dygn är inte fel det heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar